איינער פון מיינע ידידים אין תולדות אהרן האט מיר געפעקסט דעם צעטעל.
נשלח ב-23/8/2004 19:26
ידידי .אני לא ראיתי פתקים מסוג אלה פה בי-ם.(בגאולה ומא"ש בוודאי שאין הרי הם יקרעו אותם מיד)אני עוד הערב יהיה בשמחת שבע ברכות ששם יהיו כמה מידידי ביניהם שתי סקוור'ס אני ישאל אותם אם יש אצלם בבהמ"ד פתק כזה או שהם שמעו מכזה פתק.
נשלח ב-23/8/2004 18:39
קעכער, כתבתי את הדברים בערבון מוגבל ורק בע"פ מה שזכרתי, כאמור לא יכולתי - כאדם זר - לעיין כ"כ. ונדמה לי גם שהיה כתוב שמי מהמוסדות הנזכרים לא מזדהים עם המערכה שיפרסמו את זה.
האסט געזען די צעטלעך פון סקוער? אין ירושלים האבען זיי עפעס געהאנגען?
נשלח ב-23/8/2004 18:10
לידידי כורמיזא .סאטמאר אני יודע .תולדות אהרן ...נו .תולדות אברהם יצחק השד יודע..... .דושינסקי ? דושינסקי ? (ועוד פעם)דושינסקי ??????????? לא לוקחים כסף מהמדינה והעיריה ? כנראה אינך יודע מה קורה במוסדות דושינסקי בב"ב !!!!
נשלח ב-23/8/2004 18:02
גייט די מערכה ווייטער אן?
איך בין געווען נעכטען אין שטעטל סקווער און איך האב געזען עפעס א צעטל אז מ'זאל אויפהערען צו שטיצען די מוסדות וואס זענען אינטער 'עדה חרדית' ארום 10 מוסדות, תולדות אהרן, תולדות אברהם יצחק, דושינסקי און נאך, עס איז דארט געווען א קופקע וואס האט געליינט דעם צעטעל דעריבער האב איך עס נישט געקענט געהעריג לייענען און אוודאי נישט מיט נעמען מיט מיך, דעריבער איינער וואס האט פרטים וועגען דעם זאל ביטע פאוסטן.
עס הייסט אז די יורשים פין ר" ליפא לעפקאוויטש עה ר' ישע" אין ר" חיים הערש לעפקאוויטש זענען די
BOARD OF TRUSTEES פין קרן הצלה , וואס איז אייער מינונג . אין זענט איר ציפרודען פין דעם?
ביטע פאסט אייער מיינונג
נשלח ב-9/8/2004 04:23
איך האב מורא אז אסאך מוסדות פאלען יעצט אוועק ווייל זיי האבען נישט קיין שטיצע פונען היימישער עולם.
אהרונים גיבן נאר פאר די וואס זענען נאנט מיט די אהרונים, זאלונים פאר די וואס זענען נאנט מיט די זאלונים, אין די וואס זענען רובצים בין המשפתיים בלייבען שטעקען מיט גארנישט.
נשלח ב-6/8/2004 08:33
נשלח ב-6/8/2004 07:44
אוודאי
די ירושלימער עולם רעכנט זיך שטארק מיט די פאשקווילען,
מען ווארט איינער זאל עפענען א קאמעניץ אין סקווער המקורית.
נשלח ב-4/8/2004 21:00
קעכער
איך ווייס נישט ווי ר' יעקב בלוי קומט דא אריין, זיין חתימה איז קיינמאל נישט אויף קיין שום צעטל.
אגב וואס איז טאקע געווארען? דער עולם נעמט ארויס די קינדער פון די צויי מוסדות?
נשלח ב-3/8/2004 01:34
כנראה שאת הדף הזה הוציא אחד ממכשכשי זנבו של גרשון...
חבר הבד"צ היחיד שיודע להעמיד את ר' גרשון על מקומו זה הרה"ג רבי יעקב בלוי שליט"א .ואולי גם ר' משה הלברשטאם שליט"א . השאר לא נראה לי ....
נשלח ב-3/8/2004 01:03
קעכער
באם הבד"ץ בידי ר' גרשון שטעמר, ואתה טוען שהוא כותב את המכתבים האלה., למה באמת לא החתים את הרבנים, באם הם ממש בידיו.?
נשלח ב-1/8/2004 22:24
אתה ממש אבל ממש תמים .....
חוץ מזה לכתוב משהו נגד זאלונים או האהרוינים אתה השתגעת ?הרי באותו רגע העידה גומרת את חייה .אין כסף ואין תמיכה !!!!
ר' גרשון קובע מה יעשו ומה לא !!!!
נשלח ב-1/8/2004 21:31
ממש כך קעכער?
גרשון מבשל וכולנו אוכלים?
תאמין לי שחברי הבד"ץ יודעים להגיד יפה לגרשון עד כאן, והא ראיה אין שום איסור או קול קורא נגד סאטמאר פלג האהרונים.