תמונות מפגישת צוות מד"א ברמות
מצורף קובץשבוע שעבר התקיים מיפגש צוות ברמות.
במיפגש השתתפו מפקד הצוות אלי פולק וסגנו יוסף אורלוב והמתנדבים החשובים: הפראמדיק דוד דלפן, משה תורג'מן, זאב סופר, שוכי בנדיקט, שרגא אפשטיין, דוד טברסקי, מנחם מושקוביץ, יוסי כהן, שמואל שפיצר, רפי דיאמנט וזאב לסאלו.
במיגש דנו בנושאים על הפרק בשכונה. חולקו למתנדבים בקבוק יין (מפסח) והספר לגעת בחיים (2 חלקים)
בחלק השני התקיימה השתלמות ציוד הנט"ן הסבר נרחב מאת הפראמדיק דוד דלפן ותירגולים לחיבור ליפייק 12 והפעלתו.

|
|