בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שלום לכולם, כמה דברים...ולאייל-

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/6/2004 13:36 לינק ישיר 
שלום לכולם, כמה דברים...ולאייל-



שמחה תמיד לקרוא את כל הדברים שכולם כותבים, למרות המחשב המעפן שבדירה שבגללו אני לא יכולה לענותבאמצע שבוע,

אייל מזל טוב על הכניסה החדשה לפורום...
שתמשיך לתת כאלו העשרות, אני שמחה שיש כאן עוד מישהו שמרים את הכפפה בנושא...

דבר שני, אתם באמת חושבים שפורום הדרכה הוא טוב? גם ככה יש ימים שהפורום הזה די מת ולכן אולי כדאי לא לפצל את הנושאים ולתת את כל הקטע של ההעשרות כאן במקום לפתוח פורום נוסף, לא ככה?! גם ככה זה אותם חבר'ה..

חבר'ה שיהיה שבת של שקט ושלום,

אני שתמיד שמחה לראות את כולם במיון בשע"ץ!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2004 16:15 לינק ישיר 


אני מסכים איתך וגם אשמח לראות את ההעשרות הללו כאן ולא בפורום אחר אולם לשיקול דעתו של אייל היקר.

שבת שלום.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שלום לכולם, כמה דברים...ולאייל-
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext