בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

דיסקאסיע: די עסן איז גוט אדער נישט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/7/2004 09:39 לינק ישיר 

די ישראלדיגע (עדה חרדית הכשר) קאווע האט נישט קיין טעם און קיין ריח, ס'מאכט נאר בויך וויי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 17:28 לינק ישיר 

גויבוי די שמועסט פון עילית קאווע?

די ישראלים האלטען אז דאס איז דאס בעסטע אין די וועלט, אבער איך קען דאס נישט אין מויל נעמען.

טערקישע קאווע איז גראדע נישט שלעכט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > דיסקאסיע: די עסן איז גוט אדער נישט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext