| נשלח ב-27/6/2004 22:50 |
|
| |
פיגוע קשה בגוש קטיף
בשעה 21:51 נמסר למד"א אזור נגב על פיצוץ מכונית תופת בציר כיסופים/מחסום גפן.
ככל הנראה מדובר במספר רב של נפגעים. לפי חלק מהדיווחים מדובר בלפחות 8 הרוגים, 30 פצועים במצבים שונים, וכ-25 לכודים שלא ברור מה מצבם.
דיווחים בהמשך.
|
|
|
|
| נשלח ב-28/6/2004 23:38 |
|
| |
תודה על התמונות הצלה, אירוע קשה!!
ה' ירחם!

|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2004 23:45 |
|
| |
סיכום לארוע בציר כיסופים: סה"כ 6 נפגעים בהם: 1 הרוג נשאר לטיפול צה"ל, 1 בינוני עד קשה, 4 קל.
סד"כ מד"א מהאזורים נגב ולכיש: 33 רכבי הצלה, בהם: 2 תאר"ן, 6 נט"ן/אט"ן, 25 אמבולנסים רגילים.
סה"כ 95 מנות ומרכיבי דם סופקו לבית חולים סורוקה ע"י מד"א.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2004 23:11 |
|
| |
מהדיווח האחרון של מד"א: פיקוד 10 מבטל את כל הכוחות שהגיעו למקום מלבד אט"ן אחד.
מדובר סה"כ ב-5 נפגעים. 1 לכוד, 4 שפונו לסורוקה, בהם: 1 קשה, 1 בינוני, 2 קל
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2004 23:01 |
|
| |
כוחות גדולים של מגן-דוד אדום נמצאים בשעה זו בכניסה לציר כיסופים בניסיון להגיע למוצב צה"ל בו ארע הפיגוע. כוחות ההצלה מתקשים להיכנס לאזור כיוון שמתנהלים חילופי אש.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2004 22:55 |
|
| |
ככל הנראה מדובר במנהרה שמחבלים חפרו מתחת למוצב ופוצצו בתוכו מכונית תופת. כתוצאה מהפיצוץ כל המוצב התרומם באויר
|
|
|
|
|