בית פורומים הצלה ומדא ישראל

למתנדבי הנטן - סטרואידים באסטמה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2004 10:53 לינק ישיר 
למתנדבי הנטן - סטרואידים באסטמה

סטרואידים הם אכן נדבך חשוב בטיפול באסטמה.
סטרואידים הם בעלי השפעה בטווח הארוך ועל כן חשיבותם בטיפול לטווח ארוך (הן באמצעות משאפים והן באמצעות כדורים) בחולים הכרוניים הקשים יותר ובילדים וכן בטיפול בהתקפים אקוטים. ועם זאת, במקרה האקוטי לסטרואידים אין כמעט השפעה מיידית והשפעתם רחוקת טווח יותר (עשרות דקות) וזאת בניגוד לתרופות הבטא 2 אגוניסטיות הפועלות במנגנון אחר ובאופן מיידי. הסיבה היחידה להתחלה מיידית של סטרואידים היא כדי לקצר את הזמן מרגע תחילת ההתקף ועד להשפעתם ובכל מקרה הטיפול משולב: בטא2 אגוניסטים וסטרואידים. מה לפני מה בלוח הזמנים? הויכוח עקר.
בתקווה לדיונים מקצועיים בעתיד...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2004 17:49 לינק ישיר 

ברור שהכל לפני הסטאורידים גם לפי פרוטוקול מד"א, אגב לגבי הסולומדרול שהחולים מקבלים זה יותר לפי בקשת הבתי-חולים !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > למתנדבי הנטן - סטרואידים באסטמה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext