בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תגדידו מישהו נכנס לפורום הדרכה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/6/2004 11:28 לינק ישיר 
תגדידו מישהו נכנס לפורום הדרכה?

וואלה..אני ממש מתוסכל!!
יש פורום של מחלקת הדרכה העוסק בדיונים ובקשות שלכם בכל הקשור לנושאי עניין בתחום הרפואי ובנושא קורסים וכדו,
שווה לפתח את הפורום למרות שכל המפורסם בפורום שם מפורסם כאן, בכל אופן אני ממתין שמישהו ירים את הכפפה.
http://hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=10371

שלכם,
אייל בן עטר
א.הדרכה - אזור ירושלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2004 16:48 לינק ישיר 

אייל למה פורום חדש? מי צריך עוד פורום כשכולנו כאן ממדא וכולנו כאן כוננים ורוצים העשרות ורוצים להתעדכן.

הפורום הזה קיים כבר שנה פלוס ומנוהל היטב אני לא חושב שיש צורך או שזה לעניין לפתוח פורום חדש.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2004 02:46 לינק ישיר 

יותר נח זה לקרא כאן במרוכז
זה דעתי

ו..תודה רבה אייל




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-5/7/2004 19:33 לינק ישיר 

יאלה תן גז ותתחיל לפרסם בין מתנדבי הנוער וכל מי שיש

שלך,
אייל בן עטר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/7/2004 16:40 לינק ישיר 

אייל, פרסמת את האתר בפורומים אחרים של מד"א (מד"א ירושלים פה וב- 101, מד"א כללי ב- 101)? אני אפרסם איפה שאני מכיר, תנסה למצוא אתרים אחרים לפרסם בהם גם אתה, רק ככה יגיעו אנשים (אפשר אולי להעביר הודעה למתנדבים במייל שהוקם פורום, אני אשמח לעזור אם יש צורך).



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2004 23:36 לינק ישיר 


אייל היקר, ראשית כל,גם אני קורא להשאיר את זה בבית שלנו ולכתוב הכל כאן בפורום המכובד.
בין כה וכה זה אותם אנשים ואותם חדשות,למה צריך פורום חדש.

אולם, אם בכל זאת אתה מעונין להקים פורום נפרד, אתה מוזמן בהצלחה רבה ואנו מצידנו נסייע לך בכל הנדרש, אולם תדע שהדרך לא קלה וזה לוקח הרבה מאד זמן עד שאנשים ייכנסו.. עד שיביטו במה שאתה כותב.. ועד שיגיבו בפורום זה כבר קריעת ים סוף....



אייל, מנסיון....




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2004 20:40 לינק ישיר 

אני כבר אמרתי שחבל לפצל בין השניים....

סורי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2004 11:59 לינק ישיר 

נכנסנו, כתבנו שאלות.. ענו לנו, שאלנו עוד.. ואז נתקע..

מחכים לתשובה..

http://hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=989636



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תגדידו מישהו נכנס לפורום הדרכה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext