ברכות לחברים על החייאה מוצלחת אמש
אתמול בצהרים התקבלה קריאה על ביהמ"ד זכרון משה מ. הכרה.
לאחר כדקה זאבי סופר הגיע ודיווח על החייאה מלאה על כבן 80
גרשי קלצקין ומתנדבים נוספים הגיעו לסייע.
ב"ה לאחר זמן קצר של החייאה מוצלחת ומקצועית הדופק חזר לפעום ואף חזר לנשום עצמאית.
החולה פונה לביה"ח ושם מצבו התייצב ב"ה ויצא מכלל סכנה.
חברים אתם גדולים מהחיים!!
תזכו למצוות ולהמשיך ולקדש שם שמים ברבים!!
[\-/][\-/]
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 02/07/2004 3:33:56
|