| נשלח ב-18/7/2004 18:43 |
|
| |
קיימת תמונה נוספת, בה רואים את כל ה'מגובשים' במסדר זיהוי.
היה זה מאמץ גדול לצופף את כולם לתמונה אחת.
לעת עתה, אנו נתקלים בקשיים להעלותה כאן.
אנו מקוים כי גם זמנה יבוא, והיא תתנוסס כאן לתפארה.
|
|
|
|
| נשלח ב-30/7/2004 06:03 |
|
| |
תסלחו לי שאני מתפרץ לכם לפורום הפנימי שלכם.
אבל אני פשוט לא יכול להתאפק מלהגיב באשכול זה.
אני רואה שלסאטמאר בבני ברק יש נצגיות בכירה ויפה באירגון שלכם. כה לחי!
ורק אוסיף, שמדובר באחלה חברה. וכמה מהם, חיים פינקלשטיין ויוסף מאיר שוורץ וכד', הם חברים (מהעבר) טובים וקרובים שלי. ובפרט ידידי כאח לי (מזמן הישיבה) יענקל'ה יוזשעף הי"ו, שאכן קשה למצוא בן אדם לבבי ונחמד כמהו.
היי. חברים יקרים, רק בשמחות. אבל בכל אופן הרבה הצלחה!!
|
|
|
|
|