בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

על ערב הגיבוש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/7/2004 10:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אוהו...
מימין: שמעון אטינגר ה'שריף' של קרית הרצוג ופרדס כץ (- "מי שקרוב למסובים..."), אפי דודיאן - עומד (זה עם הקשרים...), ומשמאל הצוות הקבוע של שלישי בלילה - ר' שלום ור' אפרים.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 16:59:55



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תאמינו לי, גם עכשיו שמעון בהאזנה...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:01:45



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התייעצות רפואית בכירה!
הפאראמדיקים דרורי ועקשטיין בשיחה.

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:03:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 10:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"ואכלת ושבעת וברכת"
זה מה שנשאר...
שלוימי מברך על הכוס...

תוקן על ידי - הצלה_דן - 18/07/2004 17:05:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 18:43 לינק ישיר 

קיימת תמונה נוספת, בה רואים את כל ה'מגובשים' במסדר זיהוי.
היה זה מאמץ גדול לצופף את כולם לתמונה אחת.

לעת עתה, אנו נתקלים בקשיים להעלותה כאן.
אנו מקוים כי גם זמנה יבוא, והיא תתנוסס כאן לתפארה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 06:03 לינק ישיר 


תסלחו לי שאני מתפרץ לכם לפורום הפנימי שלכם.
אבל אני פשוט לא יכול להתאפק מלהגיב באשכול זה.

אני רואה שלסאטמאר בבני ברק יש נצגיות בכירה ויפה באירגון שלכם. כה לחי!

ורק אוסיף, שמדובר באחלה חברה. וכמה מהם, חיים פינקלשטיין ויוסף מאיר שוורץ וכד', הם חברים (מהעבר) טובים וקרובים שלי. ובפרט ידידי כאח לי (מזמן הישיבה) יענקל'ה יוזשעף הי"ו, שאכן קשה למצוא בן אדם לבבי ונחמד כמהו.

היי. חברים יקרים, רק בשמחות. אבל בכל אופן הרבה הצלחה!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > על ערב הגיבוש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext