בקרוב : השתלמויות למתנדבים בוגרים בי-ם !
בקרוב ,מתוכנן תוכנית של השתלמויות בנושאים רבים ומגוונים , למתנדבים בוגרים בתחנת מד"א בירושלים !!
ההשתלמויות יערכו ע"י פארמדיקים בכירים מי-ם ,ובכל נושא יתקיים מפגש בן 4 שעות , בשעות הערב (18:00-22:00), שבו ירעננו נושאים חשובים ומעניינים .
בכל נושא יתקיים 3 מחזורים ,בתאריכים שונים , לקיום ההשתלמות .
הנושא הראשון יהיה ככל הנראה , החייאה מתקדמת + דפיברילטור !
פרטים נוספים בע"ה בהמשך !!
|
|