בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

קען מיר איינער העלפען?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2004 19:59 לינק ישיר 
קען מיר איינער העלפען?

קען מיר איינער העלפען?

מיין קאמפיוטער מאכט קינצן

צום ערשט ווען איך וויל שרייבן אידיש אין אינטערנעט עקספלארער וויל עס נישט ארבייטן נאר ס'טייפט זיך אלע סארט אותיות חוץ וואס איך וויל

צווייטנס מיין סאונד קארד (sound card) וויל שוין אויך נישט ארבייטן
קען מיר איינער העלפען





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 20:01 לינק ישיר 

מאך א נארמאלער אשכול מיט א נארמאלער קעפל




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > קען מיר איינער העלפען?
מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext