| נשלח ב-8/7/2004 16:10 |
|
| |
היום בערב יוצאים ל'גאולה למחות נגד חפירות קברים במסילת הרכבת החדש, שאפשר לראות מכביש ירושלים-תל אביב.
אגב.
יש לי תמונות מאתמול איך כמה סאטמרים יוצאים מביהמ"ד סאטמאר רח' יואל 10 למחות נגד משו, לא תפסתי בדיוק מה זה.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2004 16:38 |
|
| |
wellcom!
מ'וועט דיך זעהן, ג'ובוי?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-12/7/2004 03:33 |
|
| |
JEWBOY
האסט געכאפט בילדער פון די טויזענטער מפגינים למען כבוד שמים?
|
|
|
|
|