בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מויסציקיור אין חתונה האל אין די 3 וואכן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/7/2004 06:17 לינק ישיר 
מויסציקיור אין חתונה האל אין די 3 וואכן

דער מנהג איז אז די חתונה האל ווערט באשמירט און געסקרעיפט אין די 3 וואכן
מען לייגט מויסציקיור
מעג מען אדע ר מען טאר נישט



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2004 22:05 לינק ישיר 

מיין שכן פון די ערשטע שטאק האט געוועלט מאכן מוישטיקירער און מען האט איהם גערןפן צו דין תורה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/7/2004 22:32 לינק ישיר 

רופען קען מען יעדעם איינעם.
לאז מיך זען ער זאל געווינען. און ביי א נארמאלער בית דין {נישט ביי קיין משפט שלום אדער ביי ר יודל גרובער.}



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מויסציקיור אין חתונה האל אין די 3 וואכן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext