כמה אנשים התעלפו אבל לא יותר מדי ב"ה. איך עבר עליכם הצום, אנשים?................. שיבנה בית המקדש במהרה בימנו!!
בתמונה נראה תינוק שובר את הצום.....................
ב"ה הצום עבר טוב, המיון היה יחסית שקט, כנראה שהצום לא השפיע כ"כ על אנשים... רק כמה מכם הגיע אלינו היום, אבל שעשע אותי האר"ן הקטן שהיה היום.... ותמונת התינוק מתאימה למצב של אחד המטופלים שקיבלתי היום...