בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

קען מען קאנווערטן טעיפס אויף סי דיס?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/7/2004 05:57 לינק ישיר 
קען מען קאנווערטן טעיפס אויף סי דיס?

איך האב אסאך אלטע טעיפס און איך בין נייגעריג צו מען קען זיי איבערמאכן אויף אודיא פיילס אדער MP3 פיילס
מיט וועלעכע פראגראם ? און ווי אזוי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2004 16:50 לינק ישיר 

די לייכסטע וועג עס צוטוהן איז מיט דעם:
http://www.digisette.com/en/products/DUOdx.asp

אדער נעמסט א Y קעיבעל און שטעקסט אריין די צווילינג זייט אין די בעק פון דיין מוזיק סיסטעם, און די אנדערע זייט שטעקסטע אריין אין די "ליין-אין" פון דיין קאמפיוטער, עפענסט אויף עני אודיו פראגראם אין קוועטשט פלעי אויף דיין סיסטעם, און דיין קאמפיוטער וועט עס רעקארדן.

וועלכע פראגראם זאלסט ניצען ווייס איך נישט איך נוץ א פראגראם Amadeus II אבער דאס איז פאר מעק א"ס 10, איך האב נישט ווינדאוסת קענסט גיין צו
www.download.com מאך א סערטש פאר רקבםרג דםומג איך בין זיכער וועסט עפעס טרעפן.

הצלחה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/7/2004 17:13 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1012745



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2004 17:24 לינק ישיר 

יאסעלע
דאנקע שיין
איך בין נאכנישט געהאלפן איך בין גרין אינגאנצן

וואס איז דאס א Y קעיבל?

די "ליין אין" לאך אין מיין קאמפיוטער איז די לאך לעבן די לאך ווי מען לייגט אריין העד פאונס?

וויפל מכשירים דארף איך האבן כדי אריבער צולייגן א טעיפ אויף א סי די עס זאל שפילן אין מיין קאר?

ווי איך פארשטיי קען איך דאס מאכן נאר פאר MP3 אבער דאס שפילט נישט אין קאר אדער אין מיין סי די פלעיער
ווי אזוי מאכט מען א אודיא פייל?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2004 17:36 לינק ישיר 

הדרך הכי פשוטה לעשות את זה הוא כדלהלן:

אין צורך בשום מכשירים מלבד צורב, וכבל פשוט שמעביר מטייפ לטייפ.

לוקחים את הכבל מכניסים אותו בצד של הטייפ, בכניסה של האוזניות. בצד השני מכניסים אותו בכניסה של ליין אין בכרטיס קול (צבע כחול כמדומני).

תבדוק אם עשית נכון, איך? אם עשית נכון כשאתה מדליק את הטייפ אתה צריך לשמוע את זה ברמקוילם של המחשב.

עברת השלב הזה בהצלחה? קדימה לשלב הבא

תתקין תוכנה בשם TOTAL RECORDER בעזרת התוכנה אתה יכול להקליט את הקסטות למחשב בפורמט WAV.

לאחמ"כ עומדות בפניך שתי אפשרויות.

1. לכווץ את קבצי ה WAV לפורמט MP3. תופס עשירית מהמקום. וכשאתה רוצה להשמיע ברכב את צריך נגן ייעודי. זה המינוס אבל הפלוס שאתה יכול להכניס על סי.די אחד 10 קלטות של מוזיקה. ו 40 שעות של דרשות שיעורים וכד'.

2. לקחת את הקבצי WAV ולצרוב אותם בתוכנת NERO לדיסק רגיל, אז נכנס 70-90 דקות בסי.די. אבל את יכול להשמיע את זה בכל נגן כולל באוטו.

בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/7/2004 00:50 לינק ישיר 

קיינער תודה רבה

על איזה כבל אתה מתכווין?

איפוא קונים את TOTAL RECORDER

מה הגודל של התוכנה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/7/2004 01:11 לינק ישיר 

תכנס לכל חנות אלקטרוניקה ותקנה כבל כמו של אוזניות, רק שיהיה משני הצדדים "זכר".

את התוכנה TOTAL RECORDER מורידים מהאינטרנט בחינם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/7/2004 06:37 לינק ישיר 

קיינער
לימק בבקשה
תודה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/7/2004 15:32 לינק ישיר 

הנה הלינק לסיקור על התוכנה
http://n.rotter.net/cgi-bin/nor/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6645&forum=Downloads
לינק להורדה
http://www.highcriteria.com/download/tr45pe.exe
לינק לקראק
http://212.107.59.238/soft/03052004/trp.zip
אגב, איזה סוג חומר יש לך?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/7/2004 16:06 לינק ישיר 

צריכים להיות חבר רשום כדי להיכנס שמה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > קען מען קאנווערטן טעיפס אויף סי דיס?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext