שלום לכולם.
אני פותח הרשמה לקורס נהגים בתחנת מדא ירושלים, קורס רצוף של 5 שבועות מהבוקר ועד אחה"צ כל יום, סה"כ 200 שעות, שלושה שבועות בתקופת בין הזמנים ואז 3 שבועות הפסקה והמשך של שבוע וחצי בחגים.
רציתי לשאול האם לדעתכם קורס נהגים רצוף יום יום הוא כדאי? והאם זה יעיל?
תשובות ונימוקים לשלילה ולחיוב יתקבלו בברכה.
שבת שלום
אייל בן עטר
א.הדרכה - אזור ירושלים
נשלח ב-10/7/2004 22:10
א.
ברצף זה טוב, אבל לדעתי 3 שבועות ברצף זה קשה.. אולי יום הפסקה בין שבוע לשבוע יעזור.
ב.
מה התנאים לקבלה (מחיר וכדו')
שבוע טוב ושקט..
נשלח ב-10/7/2004 23:38
נראה לי מעולה. למרות שההפסקה הגדולה באמצע קצת בעייתית. הלחץ אולי יהיה קשה קצת, אבל תלוי עד איזו שעה זה יהיה כל יום.
נשלח ב-11/7/2004 00:17
המחיר לקורס הוא 2700 ש"ח וניתן לתת עד 2 תשלומים שווים.
מחיר ראשוני לפני תחילת הקורס הינו 500 ש"ח על החשבון לניהול הטפסים וכדו.
תנאי קבלה הינם:
1. אישור\תעודה של 12 שנות לימוד מכל מסגרת לימודית שהיתה בה.
2. רצון טוב
3. אסרטיביות
4. זמן וכח
אגב הקורס יתנהל בין השעות 8:00-16:00 כל יום במשך שלושה שבועות, אח"כ חודש הפסקה ושוב חזרה של שבוע וחצי בחול המועד סוכות (בין הזמנים של החגים)לימודים נוספים שהם בעצם ההשלמה המקצועית של חומ"ס אר"ן תעבורה וכדו, ומבחנים מסכמים.
שבוע טוב
אייל בן עטר
א.הדרכה -אזור ירושלים
נשלח ב-11/7/2004 18:56
אייל היקר
יש מצב לארגן קורס השלמה מ88 לנהגים?
אני עברתי 88 לפני שנתיים, כיום כונן פעיל, כמוני יש עוד עשרה או חמש עשרה כוננים פעילים שעברו איתי יחד את הקורס.