בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התעלף.. החייאה... לא ברור.. העיקר הסיפור

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/7/2004 04:55 לינק ישיר 
התעלף.. החייאה... לא ברור.. העיקר הסיפור

העציר התעלף באולם ביהמ"ש - אך השופט החליט להמשיך בדיון


העובדה שבאולם ביהמ"ש מוטל אחד העצירים שהתעלף ונזקק לפעולות החייאה, לא הפריעה לשופט המעצרים התורן משה סובול להמשיך בדיונים בהארכות המעצר כאילו דבר לא קרה

צח שפיצן (מעריב)

מחזה כזה כבר לא נראה בבתי המשפט שנים רבות: בזמן שלנגד עיניו העציר עובר פעולות החייאה לאחר שהתעלף המשיך השופט את הדיון בהארכת מעצרו.

הכל החל קצת לפני 10 בערב בבית משפט השלום בתל-אביב. אחד העצירים, החשוד בתקיפת חברתו, התעלף. אחד משומרי משמר בתי המשפט, חובש בהכשרתו, הגיע לטפל בו והחל לבצע בו פעולות החייאה בתוך האולם.

ואולם שופט המעצרים התורן, משה סובול, לא התרשם והחליט להמשיך בדיון בבקשות מעצר ושחרור, בזמן שבקצה האולם מתקבצים עורכי דין ומשיאים עצות לשומר החובש.

הטוען המשטרתי, שאחראי לבקשות המעצר מטעם המשטרה, ביקש פעמיים מהשופט להפסיק את מהלך הדיון עד שיפונה העציר המעולף מהאולם. אך השופט בשלו.

כעבור חצי שעה פונה העציר לבית חולים. הדיון בהארכת מעצרו יתנהל ככל הנראה שלא בפניו – הליך חריג ביותר במערכת המשפט. עורכי דין רבים שנכחו בדיון אמרו ש"נדהמו" מהתנהגות השופט.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-11/7/2004 07:51 לינק ישיר 

כנראה השופט היה מודע לצפיפות בתאי המעצר ולכן העדיף כי החשוד יהיה בצינוק תת-קרקעי ללא פקודת מעצר....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התעלף.. החייאה... לא ברור.. העיקר הסיפור
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext