בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

די גוישע הייד פארק פון וויליאמסבורג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/7/2004 11:32 לינק ישיר 
די גוישע הייד פארק פון וויליאמסבורג
מצורף קובץ

די ארטיסטען צעטיל האט געמאכט א חילל השם ביי די שכינים עס איז בשעתו געווען אויף די נייעס. דא איז א לינק ווי די גוישע שכינים רעדן וועגן די צעטיל אוןוויליאמסבורג (כמו הייד פארק)
http://www.satanslaundromat.com/sl/archives/000221.html





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2004 11:37 לינק ישיר 

די לינק איז פון א פאטריקאנער אנטיסעמיט וואס עקלט אים צו זען א יוד עפ"ל!!
http://www.racism.org.za/_disc1/00000173.htm



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > די גוישע הייד פארק פון וויליאמסבורג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext