בית פורומים הצלה ומדא ישראל

משאית עם חומר רעיל התהפכה בכביש החוף

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2004 02:46 לינק ישיר 
משאית עם חומר רעיל התהפכה בכביש החוף
מצורף קובץ

נהג משאית הגז היה שיכור"


הבוקר התהפכה משאית ובה חומר רעיל באזור כביש החוף. המשטרה: מהנהג נדף ריח חריף של אלכוהול

דורון נחום ויוסי מזרחי (מעריב)

בשעות הבוקר נסעה משאית, שהכילה גז בישול, בכביש החוף ליד אור-עקיבא. מסיבה לא ברורה, סטתה המשאית לשוליים - והחלה לבעור, לאחר שהגז דלף מתוכה. בבדיקה של המשטרה מתברר: נהג המשאית הוביל את המטען הקטלני כשהוא בגילופין.

"הנהג נעצר לאחר שנדף ממנו ריח חריף של אלכוהול", סיפר ל-NRG מעריב סגן-ניצב אלי קריספל, מפקד תחנת חדרה. מן הנהג נלקחה בדיקת דם, והוא צפוי להיחקר מחר בבוקר.

האירוע יצר בהלה בקרב כוחות ההצלה ובקרב השוטרים, שחששו שהגז ידלוף מן המשאית. "כאשר המשאית סטתה לשוליים היא התנגשה והתחככה עם גדר הבטיחות, דבר שיצר חיכוך וניצוצות שהבעירו את האש", סיפר ל-NRG מעריב קצין המשמרת בשרותי הכבאות בחדרה, אלי ג'ירפי.

"קיבלנו את הדיווח על האירוע ויצאנו בכוחות גדולים למקום. מדובר באירוע שמוגדר כחומרים מסוכנים המהווים סכנה יוצאת דופן. אם משאית כזו עולה באש ומתפוצצת - יש סכנה ברדיוס של כמעט קילומטר. את האזור הזה צריך לפנות ובזריזות. זו מלחמה נגד הזמן".

"הסכנה פחתה"

כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על האש ואבטחו את האזור. "בשלב זה לא נראה כי יש דליפה והסכנה פחתה אולם זווית המשאית עדיין מסוכנת ואני מבצעים תכנית פעולה כיצד להזיז אותה מהמסלול", סיכם ג'רפי.

עם זאת, גורם בשירותי ההצלה מזהיר: "זה רק עניין של זמן עד שיקרה אסון. יש להכין תרחישי פעולה טובים יותר ולדאוג להכנת נהלים יותר ברורים בנושא תנועת משאיות הנושאות חומרים מסוכנים בכבישים".

בהכנת הידיעה השתתפה טל ימין-וולבוביץ'


המשאית שהתהפכה.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > משאית עם חומר רעיל התהפכה בכביש החוף
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext