בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תאונה בכביש 6

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2004 16:52 לינק ישיר 
תאונה בכביש 6

לא יאומן!!!
לפי YNET:
אני מצטט:
חובשת מד"א שהגיעה לסייע בכביש חוצה ישראל נהרגה בתאונת דרכים
הולכת הרגל שנפצעה מפגיעת מכונית בכביש חוצה ישראל סמוך למחלף החורשים מתה מפצעיה.
מדובר בחובשת של מגן דוד אדום שהגיעה למקום לסייע לנפגעי תאונת הדרכים בה נהרג אדם אחד ונפצעו עוד 13 נוסעים נוספים.
הכביש עדיין חסום לתנועה.
(רענן בן צור)
כמה חבל!!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תאונה בכביש 6
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext