|
|
| נשלח ב-13/7/2004 02:02 |
|
| |
טומי על ההשקעה...
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 16:41 |
|
| |
למה התאר"ן מחובר עם תקע לחשמל?
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 16:52 |
|
| |
כמו כל נט"ן, בכדי לתחזק את מערכת המיחשוב שבאמבולנס.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 01:10 |
|
| |
חידה....
מי יודע למה בתמונה של האמבולנסים הלבנים יש אמבולנס אחד שחנה הפוך???
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 01:56 |
|
| |
כדי ללמדך שרכבים לבנים
כשהם מקולקלים או מושבתים
אזי מסובבים להם את הפנים
בדיוק כמו לפי הנוהלים . . .
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 05:24 |
|
| |
וויטי יקירי
כששאלתי את החידה לא לקחתי אותך בחשבון....
איש נהלים שכמוך......
אתה צודק
פעם היו 2 נהגים שעשו תחרות מי יחנה יותר הרבה פעמים הפוך...
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 13:12 |
|
| |
נא לתקן בשלט הצהוב של הצלה בלעי"נ נפל ה"ל".
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 19:49 |
|
| |
מחברים נטני"ם ותארני"ם (ואמבולנסים בישובים)לחשמל ע"מ לשמור על מתח במצברים, ולא רק לשמור על מערכות המיחשוב והמוניטורים.
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 00:37 |
|
| |
טומי וואו יפה!!!
כל הכבוד , תבוא שוב....ככה עם תמונות ועיצובים.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|