"הצלה" בשריפה במחנה הקיץ של צאנז בארה"ב
מצורף קובץבסוף שבוע שעבר פרצה שריפה באישון לילה במתחם המגורים של מחנה הקיץ של צאנז בהרי הקאטסקלס בארה"ב, השריפה השמידה כמעט כליל את כל מתחם הפנימיה של המחנה, הילדים חולצו כשרובם בפיג'מות חלקם ממש מתוך הלהבות.
למרות הנזק הכבד ברכוש, ברוך השם לא היו נפגעים בגוף.

|
|