בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א באזוך אין ישראל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2004 19:00 לינק ישיר 

י האמלעס מיט'ן ברייטע בעט דאכט זיך מיר איז לעבען סענטער 1, ריכטיג?

יא!
פון ווייסטו? די דרייסט זיך אויך דארט?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 19:24 לינק ישיר 

די פיקטשער פון אביי ורבא זעט ענדערש אויס ווי אסאמא בין לאדען מיט זיין לוטענענט, על זאווארי...!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 19:55 לינק ישיר 

דישזבוי

מה השאלה על השלט של מאפיית הצבי?

לא הבנתי..תפרט......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2004 19:58 לינק ישיר 

א גרויסע בייקערי אנשטאט בעקערי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 20:11 לינק ישיר 

jewboy you are major
איך בין דארט געווען נישט לאנג צוריק און די דערמאנסט מיר די זכרונות
אזוי ווי אלץ טרעפסטו צו פונקליך די ריכטיגע סחורה
you are the MAN keep it up



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2004 23:43 לינק ישיר 

המיטות ברחוב אינם של חסרי בית אלא של בחורי ישיבה ברחוב פינס פינת דוד ילין ליד שטיבלאך זכרון משה, מדובר בישיבה של עבריינים (לשעבר) ביניהם כאלו שבית משפט השית עליהם לרצות את עונשם בכותלי ישיבה, אולי ישפיע עליהם הדבר לטובה וייטיבו דרכם, אך התברר שראש הישיבה עבד על בית המשפט ולא היה שום פיקוח על האסירים, העבריינים האלו הציקו לשכנים ולעוברי אורח, השכנים התלוננו נגד הישיבה ועל הבחורים שהם תחת השפעה של סמים וגונבים ומזיקים לסביבה, אך ראש הישיבה התעלם מהם והפעיל נגד השכנים בהרבה מקרים אלימות פיזית, לפני כשבועיים נעצר ה"ראש ישיבה" על ידי המשטרה, בעוון מצוות ומעשים טובים, וגם מס' בחורים שמקומם היה בכלא ולא בישיבה הוחזרו אחר כבוד לכלא.

בעלי הבתים מהם שכרו את מבנה הישיבה קפצו על המציאה שהראש הישיבה איננו, והעיפו את כל המטלטלים של הישיבה והתלמידים לרחוב, ואילו אלו שאינם במסגרת חלופת מעצר, בחורים מסכנים ישנים ברחוב ואין מי שידאג להם כמסגרת ישיבתית.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 07:19 לינק ישיר 

ג'ובוי, פון מאל צו מאל קומט מיר אויס דארט דארעך צו גיין (אויב דו האסט באמערקט קעגען איבער איז דא ברענץ פון DHL שיפינג קאמפאני וואס קומט מיר אויס אסאך מאל צו זיין דארט), די סיין וואס ליגט דארט (א האלצענע סיין וואס שטייט אויף דעם אויפגעשריבען מיט א מעדזיק) איז ממש מרגש, מ'זעט אים אלעמאל זיצען מיט א ספר אין הענט.

משוג, עס איז רחוב ירמיהו פינת הצבי (די גאס פון'ם תחנה מרכזית)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 07:21 לינק ישיר 

DHL דענק איך איז קעגען מאיר פנים, אויף דעם גאס אריין.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 12:32 לינק ישיר 

מה אתה מתכוון DHL .לפי מה שאני רואה "כל בוקר" ממול מאיר פנים יש מגרש מכוניות ולא שום שופינג סנטר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 12:53 לינק ישיר 

DHL SHIPPING COMPANY און נישט SHOPPING, עס איז א קאמפאני אזוי ווי FEDUPS (פעדרעל אקספרעס און יו-פי-עס) נאר אסאך בעסערע סערוויס.

איך קען נישט קיין גאס מאיר פנים אפשר מיינסטו פנים מאירות וואס איז נישט ווייט פון דארט, די קאמפאני איז אויף ירמיהו פינת אהליאב (ירמיהו 78).

תוקן על ידי - כורמיזא - 14/07/2004 12:59:58



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 13:07 לינק ישיר 

אתה מתכוון לבנין שנקרא "בית ינוב" והוא בצד השני של ירמיהו ולא ברחוב הצבי אלא ברחוב אהליאב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 13:09 לינק ישיר 

אגב.
כרמייזא אתה ישראלי או למדת פה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 13:21 לינק ישיר 

פאר משוג האב איך געשריבען ווי דער האמלעס וואוינט, ירמיהו פינת הצבי.
DHL איז אויף ירמיהו 78 ביים קארנער פון רחוב אהליאב אזוי ווי איך האב געשריבען נאכדעם, די בנין הייסט דאכט זיך מיר אדער 'בית ינוב' אדער 'בית יהב', איך געדענק נישט פונקטלעך אז די ווילסט דווקא וויסען, פרעג מיר מארגען אדער קוק אויפען בנין ווען די גייסט דארעך.

עס איז נישט אזוי מקובל צו מאכען דא אאויטינג, אבער נו פארוואס נישט. איך בין אן אמעריקאנע וואס וואוינט אין אמעריקע אבער איך בין אין ארץ ישראל כמעט אזוי סאך וויא אין אמעריקע. איך האב געלערנט אין ארץ ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 13:35 לינק ישיר 

לידידי כורמיזא

הבנין נקרא בית ינוב.ביב יהב נמצא בין רחוב המ"ג לאהליאב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/7/2004 13:38 לינק ישיר 

הבנין נקרא בית ינוב .בית יהב נמצא בין רחוב המ"ג לאהליאב

אני פשוט עובד במקום

ואני פשוט שמח שאתה בא הרבה לבקר

אני לא זוכר שיש במקום "הומלסים"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א באזוך אין ישראל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 ... 9 10 11 לדף הבא סך הכל 11 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.