| נשלח ב-13/7/2004 19:00 |
|
| |
י האמלעס מיט'ן ברייטע בעט דאכט זיך מיר איז לעבען סענטער 1, ריכטיג?
יא!
פון ווייסטו? די דרייסט זיך אויך דארט?
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 19:24 |
|
| |
די פיקטשער פון אביי ורבא זעט ענדערש אויס ווי אסאמא בין לאדען מיט זיין לוטענענט, על זאווארי...!
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 19:55 |
|
| |
דישזבוי
מה השאלה על השלט של מאפיית הצבי?
לא הבנתי..תפרט......
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 19:58 |
|
| |
א גרויסע בייקערי אנשטאט בעקערי
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 20:11 |
|
| |
jewboy you are major
איך בין דארט געווען נישט לאנג צוריק און די דערמאנסט מיר די זכרונות
אזוי ווי אלץ טרעפסטו צו פונקליך די ריכטיגע סחורה
you are the MAN keep it up
|
|
|
|
| נשלח ב-13/7/2004 23:43 |
|
| |
המיטות ברחוב אינם של חסרי בית אלא של בחורי ישיבה ברחוב פינס פינת דוד ילין ליד שטיבלאך זכרון משה, מדובר בישיבה של עבריינים (לשעבר) ביניהם כאלו שבית משפט השית עליהם לרצות את עונשם בכותלי ישיבה, אולי ישפיע עליהם הדבר לטובה וייטיבו דרכם, אך התברר שראש הישיבה עבד על בית המשפט ולא היה שום פיקוח על האסירים, העבריינים האלו הציקו לשכנים ולעוברי אורח, השכנים התלוננו נגד הישיבה ועל הבחורים שהם תחת השפעה של סמים וגונבים ומזיקים לסביבה, אך ראש הישיבה התעלם מהם והפעיל נגד השכנים בהרבה מקרים אלימות פיזית, לפני כשבועיים נעצר ה"ראש ישיבה" על ידי המשטרה, בעוון מצוות ומעשים טובים, וגם מס' בחורים שמקומם היה בכלא ולא בישיבה הוחזרו אחר כבוד לכלא.
בעלי הבתים מהם שכרו את מבנה הישיבה קפצו על המציאה שהראש הישיבה איננו, והעיפו את כל המטלטלים של הישיבה והתלמידים לרחוב, ואילו אלו שאינם במסגרת חלופת מעצר, בחורים מסכנים ישנים ברחוב ואין מי שידאג להם כמסגרת ישיבתית.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 07:19 |
|
| |
ג'ובוי, פון מאל צו מאל קומט מיר אויס דארט דארעך צו גיין (אויב דו האסט באמערקט קעגען איבער איז דא ברענץ פון DHL שיפינג קאמפאני וואס קומט מיר אויס אסאך מאל צו זיין דארט), די סיין וואס ליגט דארט (א האלצענע סיין וואס שטייט אויף דעם אויפגעשריבען מיט א מעדזיק) איז ממש מרגש, מ'זעט אים אלעמאל זיצען מיט א ספר אין הענט.
משוג, עס איז רחוב ירמיהו פינת הצבי (די גאס פון'ם תחנה מרכזית)
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 07:21 |
|
| |
DHL דענק איך איז קעגען מאיר פנים, אויף דעם גאס אריין.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 12:32 |
|
| |
מה אתה מתכוון DHL .לפי מה שאני רואה "כל בוקר" ממול מאיר פנים יש מגרש מכוניות ולא שום שופינג סנטר
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 12:53 |
|
| |
DHL SHIPPING COMPANY און נישט SHOPPING, עס איז א קאמפאני אזוי ווי FEDUPS (פעדרעל אקספרעס און יו-פי-עס) נאר אסאך בעסערע סערוויס.
איך קען נישט קיין גאס מאיר פנים אפשר מיינסטו פנים מאירות וואס איז נישט ווייט פון דארט, די קאמפאני איז אויף ירמיהו פינת אהליאב (ירמיהו 78).
תוקן על ידי - כורמיזא - 14/07/2004 12:59:58
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 13:07 |
|
| |
אתה מתכוון לבנין שנקרא "בית ינוב" והוא בצד השני של ירמיהו ולא ברחוב הצבי אלא ברחוב אהליאב
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 13:09 |
|
| |
אגב.
כרמייזא אתה ישראלי או למדת פה?
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 13:21 |
|
| |
פאר משוג האב איך געשריבען ווי דער האמלעס וואוינט, ירמיהו פינת הצבי.
DHL איז אויף ירמיהו 78 ביים קארנער פון רחוב אהליאב אזוי ווי איך האב געשריבען נאכדעם, די בנין הייסט דאכט זיך מיר אדער 'בית ינוב' אדער 'בית יהב', איך געדענק נישט פונקטלעך אז די ווילסט דווקא וויסען, פרעג מיר מארגען אדער קוק אויפען בנין ווען די גייסט דארעך.
עס איז נישט אזוי מקובל צו מאכען דא אאויטינג, אבער נו פארוואס נישט. איך בין אן אמעריקאנע וואס וואוינט אין אמעריקע אבער איך בין אין ארץ ישראל כמעט אזוי סאך וויא אין אמעריקע. איך האב געלערנט אין ארץ ישראל.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/7/2004 13:35 |
|
| |
לידידי כורמיזא
הבנין נקרא בית ינוב.ביב יהב נמצא בין רחוב המ"ג לאהליאב
|
|
|
|
|