בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א באזוך אין ישראל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/7/2004 14:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תשב"ר שפילן זיך שיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 14:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שכחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 14:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 16:11 לינק ישיר 

Jewboy
ווי איז דער מאשין וואס זינגט, אין די 'גן הבוטני' אין ירושלים?

אגב, עס איז דא צווישען די ניגונים פון די לעכעריגע פאפיר דער באוואוסטער ניגון 'אבינו מלכנו פתח שערי שמים' פון בעלזא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 16:22 לינק ישיר 

עס זעט מיר אויס אז דער מאשין ליגט אויף רחוב שמאי.
דער מאשין ליגט געווענליך אין די גן הבוטני, ווייזט אויס אז עס איז געווען עפעס א פסטיבל האט מען דאס אהין געברענג. (עס ליגט אויף א וואגען מיט רעדער וואס מ'קען באהעפטען צו א קאר).



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/7/2004 19:21 לינק ישיר 

י מאשין איז געווען אין חוצות העיר, יעצט ליידער וועגן חורבן הבית איז חוצות העיר צוגמאכט, אער לאמיר האפן אז ס'וועט ממשיך זיין נאך ט' באב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/7/2004 19:47 לינק ישיר 

ישר כח JEWBOY

אגב ווי איז חוצות העיר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/7/2004 22:34 לינק ישיר 

jewboy, למה אתה מסתיר את הפנים שלך ?

יש ממה לפחד ?

והאם אפשר לפרסם את התמונות שלך מכיבוי אש, ומשל"ט צפון ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 06:00 לינק ישיר 

זק"א
בוא נראה אותך מפרסם קודם את התמונה שלך כאן.

גרויסע צולייגער.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/7/2004 15:33 לינק ישיר 

shia550, כנראה שאתה לא עובר על האשכולות בפורום, כבר פורסם כאן בפורום תמונתי...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 03:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וועלכע שול איז דאס, באבוב / אגודת ישראל / חיי אברהם?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 04:15 לינק ישיר 

זה ביהמ"ד של באבוב ברחוב עזרא בב"ב .לשעבר של אגודת ישראל (הם לא מרשים להוריד את השלט)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/7/2004 07:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אז די טיר בלייבט אפן, צו וואס פעהלט אויס די שלאס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2004 05:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אן אלטע מיני ווען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/8/2004 02:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בין איך געווען אין די ישראלדיגע ספארי (פיר פיסיגע חיות היים).

דא איז איינס פון די שיינע בילדער וואס כ'האב געמאכט דארט.

די איבריגע בילדער וועט אריינלייגן אונזער חשובער מעמבער קעכער וואס ביי זיין קאמפיוטער האט ער מיר געגעבן אפצולאדן די בילדער, לכאורה וועט ער געבן הסברה אין העברעיש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א באזוך אין ישראל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 ... 6 7 8 9 10 11 לדף הבא סך הכל 11 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.