ובכן, דעזובוי (נניח שזה כינויו) ביקשני להעלות את תמונות הספארי ששם ביקר בתחילת שבוע שעבר, בחרתי מספר תמונות להנאתכם. זהו גן החיות השני בגודלו בישראל ומצויים בו אלפי חיות. רוב החיות הרגילות נמצאות בשטח פתוח ואפשר להגיע עם המכונית עד אליהן ממש. תהנו...
לחיה זו קוראים בעברית 'זברה' וביידיש?
וזו היא ה'בת יענה', חיה מגעילה וגבוהה שאינה מפחדת מבני אדם, עד כדי כך, שהיא ביקשה מאיתנו גם טרמפ (HITCH)
לא היה לנו מקום באוטו ולכן היא נאלצה ללכת ברגל..
היא כל כך גדולה שהיא לא נכנסת לתמונה אחת.. הבאנו לכם אותו בחצאים.
מגעיל, נכון? וואס קען מען טוהן, דאך א ברי'ה. קחו את החצי השני...
רוצים גם את הרגליים? לא צריך, נוותר. ונעבור לחיה שנראית קצת יותר טוב.
וזו הג'ירפה - החיה הגבוהה ביותר (3 מטר)
וככה נראה שופר תימני כשהוא עוד אבר מן החי
הו, דאס איז הרבי ר' בער שליט"א פון רמת גן
והגענו לפילים..
מישהו יודע מה הוא מחפש??? ווי וויל ער אנקומען??
וזהו הקוף, דאך א קליגער אבער מסוכן איז ער, טוב שהוא סגור
אלול אויפ'ן גאס, אפילו זיי פארשטיין אז מ'דארף זיך אביסעלע דערהייבן
קולהכבוד תמשיך הלאה