בשעה 15.01 נמסר על פיצוץ באוטובוס ברח' השומר פינת עזרא ב"ב.
לפי נוהל אר"ן יצאו למקום כוחות רבים.
מתנדבי "הצלה" ב"ב שהגיעו למקום תוך שניות ספורות, דיווחו למוקד באמצעות רשת הקשר הייחודית הצלה-דן, כי מדובר בפיצוץ גלגל אוטובוס ללא נפגעים.
חזל"ש.
המשך יום נעים ובשורות טובות.
נשלח ב-13/7/2004 16:36
פרטים יותר מדויקים:
בשעה 14:50 עמדתי בתחנת אוטובוס ברחוב השומר ושמעתי קול נפץ חלש מכיוון רחוב עזרא והבחנתי באנשים רבים שרצים לשם, גם אני רצתי והבחנתי בהתקבלות סביב לאוטובוס ואנשים שרצו למקום כבר החלו חוזרים ואומרים שהכל בסדר.
בנתיים כבר הספקתי לעלות לאוטובוס וכשהגעתי לרבי עקיבא, כבר היה עשר דקות אחרי הארוע התחילו לזרום אמבולנסים וניידות משטרה בכל העיר...
אגב, האוטובוס המפונצ'ר נסע שתי דקות אחרי פיצוץ הצמיג וכבר כל הקהל התפזר אז אנשי "הצלה" לא מצאו שם כלום רק עדויות ראיה.
כנראה מישהו מהנוכחים באירוע רצה קצת אקשן והזמין משטרה אחרי שכבר לא היה כלום.
נשלח ב-13/7/2004 16:45
...דיווחו למוקד באמצעות רשת הקשר הייחודית הצלה-דן...
ספר לי בבקשה על רשת הקשר הייחודית ועל הצלה-דן.
נשלח ב-14/7/2004 01:53
וואו לוגו יפה
-------------
תיראה לגבי הרשת הזו בלי לפרט הרבה כי זה יגרום כאן לויכוחים ולהתלהמות אז בא נחסוך את זה .
בקצרה
מדובר במכשיר שנמצא במוקד וכיום כמעט ולא בשימוש מאז שנכנסו הביפרים , לרוב משתמשים ברשת הזו אנשי הצלה שבבני ברק לדיווחים בינם לבין עצמם.
----------
לגבי היום כל הדיווחים היו למוקד בגל 17 ולמי שטוען אחרת שיבושם לו .
ותודה רבה לכוננים שהגיעו ראשונים על הדיווח המהיר גם ככה היינו עייפים מאד ממשמרת הבוקר (ההקפצה היתה בדיוק ב15:00)
לילה טוב
נשלח ב-14/7/2004 13:10
שכחת לכתוב אם היה לנהג ג'ק וספער.
נשלח ב-15/7/2004 00:48
כונן 333 תתחדש, לוגו יפה !!
נשלח ב-15/7/2004 02:31
כל הכבוד למתנדבים של בני ברק
אנחנו גאים בכם
נשלח ב-15/7/2004 02:36
אני הייתי עד לזריזות רציתי להגיע למקום מחצי קילומטר משם ובוטלתי עקב הדיווח המהיר