| נשלח ב-15/7/2004 03:29 |
|
| |
למה מחקת ת'הודעה של אוריאל?
תוקן על ידי - הוד_והדר - 15/07/2004 3:33:09
|
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 03:33 |
|
| |
האשכול שלו נמחק כתוצאה מטעות של המערכת, התנצלותנו בפני אוריאל היקר.
אוריאל, המשך והבא לנו חומר, אתה זהב !

|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 03:35 |
|
| |
אני רואה שכולם ערים היום...........
אוריאל, מתי הריאיון הזה היה?.........
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 08:50 |
|
| |
ראובן, אני מקווה שאתה נשען על האופנוע שלי...
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 11:34 |
|
| |
ראיתי את הראיון היה מדהים הוא דיבר ממש לעינין
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2004 21:17 |
|
| |
אם משהו יכול לתת לנו פרטים נוספים על הראיון של ראובן ,
מתי זה היה ?? באיזו תוכנית ?? מה הוא אמר שם ?? וכו' ..
נודה לו מאוד !!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-16/7/2004 12:13 |
|
| |
מצטער לאכזב את כולכם אבל הראיון כנראה לא ישודר לעולם עקב זה שהוא לא הוקלט מעולם...
התמונה באה בעקבות איזושהיא מתיחה...
שבת שקטה לכולם...
|
|
|
|
| נשלח ב-16/7/2004 12:18 |
|
| |
כולנו אוהבים את ראובן פול התותח!!!
|
|
|
|
|