בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

איך מצטרפים ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/7/2004 01:00 לינק ישיר 
איך מצטרפים ?

שלום
אני תושב בני ברק ולאור העובדה שאני רואה את מאמציכם הרבים ואת התועלת הרבה שאתם מביאים וגם לאור העובדה שאדע לעצמי את אופן השימוש בעזרה ראשונה ואוכל להציל חיי אדם הייתי שמח להצטרף לארגון 'הצלה' ולעזור לכם לעזור לנו להציל חיים
למי עלי לפנות?

תודה מראש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2004 16:45 לינק ישיר 

ראשית כל, נהדר לראות את רגישותך לחיי אדם.
שנית, ההצטרפות לגדוד כונני מד"א-מתנדבי "הצלה", הינה אך ורק לאחר הכשרה של קורס נהגים במד"א, והתנדבות במסגרת מד"א במשך כשנה לרכישת מקצועיות ומיומנות. לאחר כל זאת, במקביל להתנדבות ניתן להוסיף ולהיות חבר בגדוד כונני מד"א-מתנדבי "הצלה".
בכל אופן, נשמח להיות לך לעזר במס' טלפון: 03-5789444.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/7/2004 20:02 לינק ישיר 

תודה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 02:27 לינק ישיר 

אכן
אתה מוזמן להיות כונן
במקרה שכחו לתת לך את המספר הנכון של מי שרוצה להתנדב במד"א , אופס קיבלת מספר של הצלה , אי לכך ובהתאם לזאת המספר של האחראי במד"א ר"ג (שזה הכי קרוב לבני ברק ) הוא
054-5-441066
שמו נתי רוטנברג
הוא ירשום אותך לקורס של מד"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/7/2004 15:42 לינק ישיר 

מר ויטי היקר!
תודה לך על ההכוונה הנכונה והמהירה יותר.
שתמשיך להיות תמיד מן המועילים לכל אדם.
בהערכה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2004 17:58 לינק ישיר 

מר וויטי היקר!!!
אם כבר הבאת פרטים לפחות שיהיו מדוייקים.
שמו הוא נתי רוזנברג ולא רוטנברג.
בהצלחה בהמשך הדרך.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > איך מצטרפים ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext