בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אינטיסמעטין לעבן טאהש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/7/2004 01:45 לינק ישיר 
אינטיסמעטין לעבן טאהש
מצורף קובץ

Today friday Tosher Yidden were shocked to find
Swastikes and antisemtici grpahiti on signs at tne
entrance to Tosh.

Police and goverenment officiales who were called
acted quickly to erase and take down the signs that
had the graphity.

Tosher yidden werent extre frighted, the said: well,
arent we in Golus. Shomer Yisroel SHmor sheiris
yiroel, bechol mokem sheheim.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 01:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 01:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 01:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

*



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 21:42 לינק ישיר 

ווי ביזטו?
דו ביזט אין קענעדע, אדער אין ארץ ישראל,
אדער אפשר איז גאר טוש אוירא דארץ ישראל?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 23:07 לינק ישיר 

ווי JEWBOY זאל נאר זיין, מצודתו פרוסה על כל העולם כולו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אינטיסמעטין לעבן טאהש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext