| נשלח ב-26/7/2004 00:08 |
|
| |
באבובער רבי אריין אין שפיטאל
האדמו''ר מבובוב הובהל אחר הצהריים לבית חולים בניו יורק
זקן האדמו''רים של אמריקה, האדמו''ר מבובוב, הובהל אחר הצהריים לבית החולים המקומי בשכונה החרדית בורו-פארק בניו יורק. אלפים נוהרים לבתי הכנסת כדי להתפלל לרפואתו
NRG מעריב
|
|
|
|
| נשלח ב-26/7/2004 02:01 |
|
| |
האמת שהרבי מבאבוב הוא ישיש וחולה, ומזקני צדיקי הדור שרבים צריכים לו, אבל בהחלט אינו "זקן האדמורי"ם"
הוא בסך הכל בגיל 73-76
השי"ת ישלח לו רפואה שלימה בקרוב
|
|
|
|
|
| נשלח ב-26/7/2004 02:03 |
|
| |
שדים .......
זה היה הכותרת של "מעריב" ולא של הכותב
|
|
|
|
| נשלח ב-26/7/2004 03:48 |
|
| |
רבותי אחינו אשר בארה"ב שלום לכם
משום מה ידידי הבאבובר'ס אינם כותבים כלום.............
מי שיכול אשמח אם יעדכן מה מצב רבינו הק' ומה יש לו עכשיו
אנא אנו פה בארץ מתוחים מאוד ..אנא עדכנו מה המצב
יישר כח
|
|
|
|
| נשלח ב-27/7/2004 08:53 |
|
| |
וואס איז נייעס, מיטן באבובער רב שליט"א ?
ווער עס ווייסט זאל ביטע פאוסטען, א דאנק
|
|
|
|
| נשלח ב-1/8/2004 02:20 |
|
| |
בארץ יודעים לספר שכ"ק רבינו שליט"א יוצא היום מבית החולים האם משהו יוכל לאשר זאת?
|
|
|
|
|