בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אפאר שאלות איבערן היינטיגן טאג טישעבאב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/7/2004 15:10 לינק ישיר 
אפאר שאלות איבערן היינטיגן טאג טישעבאב


א] וואס פלאנט איר צו טוהן היינט א גאנצן טאג?

ב] האט איר מיט גענומען א בענקל פון דערהיים, אדער איר זענט איר געזעצן אויף די האלצערנע בענק אין שול?

ג] וויפל מאל האט איר געקרעכצעט אינמיטן זאגן די קינות?

ד] האט איר געקרעכצט טאקע וועגן חורבן הבית, אדער האט איר געקרכצעט ווייל איר האט שוין נישט קיין נערווען / כוח צו זאגן?

ה] וויפל מאל האט איר אויסגעטוהן די טישעבאב שיך אינמיטן דאווענען / זאגן די קינות?

ו] וויפל שעות שלאף פלאנט איר אריינצוריקן דעם טישעבאב?

פאר די ישראלדיגע צווישן אונז.

1] זענט איר געווען אין ככר השבת נעכטן?

2] זענט איר געווען ביים כותל נעכטן?

3] צום כותל זענט איר געגאנגן צופיס / באס / קאר?

4] אויב זענט איר געפארן מיטן קאר ווי האט איר חונה געווען?

5] זרקתם / קבלתם כדורים?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/7/2004 15:19 לינק ישיר 

א] וואס פלאנט איר צו טוהן היינט א גאנצן טאג?
דערווייל זיצט מען ביים קאמפיוטער

ב] האט איר מיט גענומען א בענקל פון דערהיים, אדער איר זענט איר געזעצן אויף די האלצערנע בענק אין שול?
באקומען א בענקל פון ר' לייביש בלוי הי"ו (ביים איכה זאגן)

ג] וויפל מאל האט איר געקרעכצעט אינמיטן זאגן די קינות?
קיין איינמאל נישט

ד] האט איר געקרעכצט טאקע וועגן חורבן הבית, אדער האט איר געקרכצעט ווייל איר האט שוין נישט קיין נערווען / כוח צו זאגן?

ה] וויפל מאל האט איר אויסגעטוהן די טישעבאב שיך אינמיטן דאווענען / זאגן די קינות?
כנ"ל

ו] וויפל שעות שלאף פלאנט איר אריינצוריקן דעם טישעבאב?
גארנישט (מ'ענדיגט שוין באלד דעם טאָנעת דא)

פאר די ישראלדיגע צווישן אונז.

1] זענט איר געווען אין ככר השבת נעכטן?
יא

2] זענט איר געווען ביים כותל נעכטן?
יא

3] צום כותל זענט איר געגאנגן צופיס / באס / קאר?
קאר

4] אויב זענט איר געפארן מיטן קאר ווי האט איר חונה געווען?
ליד דלק מנדלבאום

5] זרקתם / קבלתם כדורים?

תוקן על ידי - jewboy - 27/07/2004 15:27:27



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/7/2004 00:46 לינק ישיר 

ליד דלק מנדלבוים...... היה כבר שוה לך ללכת ברגל ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/7/2004 06:13 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אפאר שאלות איבערן היינטיגן טאג טישעבאב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext