בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וועלכע נייע טעיפ איז גוט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/9/2004 15:46 לינק ישיר 

זיידי אנטשי האט געשריבען:

"נייע טעיפס וואס גייען בקרוב (ביז חנוכה) ארויסקומען:

מ. טייכמאן - אני מאמין (צוויי חלקים)
ישי לפידות - קינדערלאך
שלמה דאסקאל - כדאי
בני הערשקאוויטש - המנגן
מיכאל שניצלער - נשמה פלאם ג'
משה גאלדמאן - מלוה מלכה
אלי גערסטנער - שבחי "
-----------
משה גאלדמאן - מלוה מלכה , וועט נישט זיין גרייט אויף חנוכה. מיר וועלן אי"ה ארויסקומען מיט דעם טעיפ אויף אדר.
-----------
איך האב נאך צו שרייבען, איך ווארט אז מ'זאל מיר אריין לאזען אין דעם נייעם טעיפ פארום.

----------------
ח. י. גאלדמאן
Golden Enterprise Studios



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וועלכע נייע טעיפ איז גוט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 סך הכל 5 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.