לידיעתך, מר הגאון הגדול!
פורום זה אינו במה להתנגחויות.
אנו כאן מעוניינים לספר דברים טובים על יהודים טובים.
כל ארגון העוסק בדברים אלו, עושה עבודת קודש ואנו מצדיעים להם, בלי קשר אם הם ברמה מחוזית או ארצית.
אנו נגד שאלות קנטרניות ומידע 'עוקצני' על כל ארגון חסד.
לכל ארגון יש הנהלה ורבנים המתווים את דרכי הפעולה.
הנך מוזמן לפנות אליהם, באם העניין ממש אינו נותן לך מנוח.
אנו נבקש להמשיך ולשמור על נועם וכבוד פורום זה, המהווה אכסניה לדברים מועילים.
מבחינתנו, הנושא סגור, וכל שאלה נוספת מיותרת.
במחילה ובכל הכבוד הראוי!
תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/08/2004 19:07:50
|
|