בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה תמיד הבני ברקים צריכים לעשות בלגן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/7/2004 02:37 לינק ישיר 
למה תמיד הבני ברקים צריכים לעשות בלגן?

כל הארץ התאחדה תחת גג אחת ורק אתם מחפשים בלגן? תגידו מה יש לכם?

מגוחח, פתטי ולא רציני.

תתאחדו ותפסיקו מריבות לריק.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2004 03:03 לינק ישיר 

הגאון הגדול
האמת שאני ממש לא לטובת אף אחד
אבל ציפור לחשה לי באוזן שאתמול היה שוב כאסח גדול בין מד"א להצלה ארצי ואפילו עיתון הג'רוזלם פוסט הכין כתבה מעניינת בנושא
האם כך ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/7/2004 04:34 לינק ישיר 

אין לי קשר לג'רוזלם פוסט ואין לי מושג או ידיעה על סכסוך כזה או אחר.

זה דבר ברור שיהיו תמיד חיכוחים ותמיד יהיו עימותים כאלו או אחרים בנושאים כלכליים ופרסומיים אבל אני בטוח שימצאו את הפשרה כי מד"א לא יכול לתפקד בלי מתנדבי הצלה. למעלה משישים אחוז ממתנדבי מד"א חרדים!

אבל בלי כל קשר לזה, יש גם עימותים עם זקא ועם גופים נוספים ולמה דווקא בני ברק צריכה להחליש את הצלה במקום שתתאחד יחד כגוף אחד עם כל ההצלות בארץ שעשו כך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/8/2004 04:53 לינק ישיר 

לידיעתך, מר הגאון הגדול!

פורום זה אינו במה להתנגחויות.

אנו כאן מעוניינים לספר דברים טובים על יהודים טובים.

כל ארגון העוסק בדברים אלו, עושה עבודת קודש ואנו מצדיעים להם, בלי קשר אם הם ברמה מחוזית או ארצית.

אנו נגד שאלות קנטרניות ומידע 'עוקצני' על כל ארגון חסד.

לכל ארגון יש הנהלה ורבנים המתווים את דרכי הפעולה.

הנך מוזמן לפנות אליהם, באם העניין ממש אינו נותן לך מנוח.

אנו נבקש להמשיך ולשמור על נועם וכבוד פורום זה, המהווה אכסניה לדברים מועילים.

מבחינתנו, הנושא סגור, וכל שאלה נוספת מיותרת.


במחילה ובכל הכבוד הראוי!


תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/08/2004 19:07:50



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה תמיד הבני ברקים צריכים לעשות בלגן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext