יעקב יוזשעף בטיפול בת.ד. קשה בצפון
המתנדב היקר והמסור ר' יעקב יוזשעף, שנופש במושב מירון, לא יכול בלי להאזין למערכת הקשר האזורית של מד"א - "אולי נזכה גם כאן להציל חיים", הוא אומר.
ואכן, מגלגלים זכות ע"י זכאי.
ביום שני בלילה סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, אירעה תאונת דרכים קשה בצומת מירון ליד תחנת הדלק. רכב מסוג "רנו קנגו" שבא מכיוון נהריה-ספסופה ובו חמישה אנשים, לא הבחין שהוא נכנס לצומת, חצה אותו במהירות מופרזת, תוך שהוא 'חותך' בצומת רכב מסוג "בורה" שהגיע מכיוון כרמיאל לכיוון צפת, שבו היו 2 נוסעים. כתוצאה מהפגיעה, התהפך ה"רנו" כ-3 פעמים, ועף לצידי הכביש כשהוא נבלם בסלע גדול.
ר' יעקב, חש מיד למקום התאונה, אחר ששמע עליה, בהאזינו למערכת הקשר של אזור ירדן.
בהגיעו למקום, כבר מצא את אחד ממתנדבי "הצלה גליל" שהגיע ממושב בר יוחאי הסמוך. יחד החלו להגיש עזרה לפצועים, כשבהמשך מצטרפים אליהם צוותי מד"א שהגיעו על נט"ן ו-2 רגילים, ואחרון חביב ר' נחמן קליין הגדול - יו"ר "הצלה גליל" שגם הגיע למקום.
מהמקום פונו 7 פצועים לביה"ח "זיו" שבצפת, 5 נוסעי ה'רנו' שהתהפך - אחד עם פגיעת ראש, ו-4 במצב בינוני-קל, ו-2 נוסעי ה'בורה' במצב קל.
ר' יעקב מציין בפנינו: " שיתוף הפעולה בין מתנדבי הסניפים של ארגון 'הצלה' הוא מ-ד-ה-י-ם-!"
חבר'ה, להתראות במפגשים חברתיים נעימים יותר...
תוקן על ידי - הצלה_דן - 04/08/2004 17:29:00
 |
|
|