|
|
| נשלח ב-8/8/2004 23:58 |
|
| |
איני בטוח מאה אחוז, אבל זה נראה בעיני כהרב ר' שלום יודא גרוס שליט"א מבורו פארק, אב"ד האלמין
תוקן על ידי - מקוה_איד - 09/08/2004 0:04:06
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 00:01 |
|
| |
תודה על התשובה.
אני חייב להיות בטוח במאה אחוזים.
תוקן על ידי - אוהב0ישראל - 09/08/2004 0:24:12
|
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 00:21 |
|
| |
זה נראה כמו הרב משה הלברשטאם שליט"א אב"ד באבוב באנטוורפן
האם מישהו יכול לאשר את זה ?
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 00:40 |
|
| |
yes thats rabbi halberstam from antwerp. i saw a picture of them in the english hamodia
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 00:50 |
|
| |
סופית .זה הרב משה הלברשטאם שליט"א אב"ד באבוב באנטוורפן
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 02:30 |
|
| |
דאס איז הרב הלברשטאם שליט"א דער באבוב'ער דיין פון אנטווערפען.
ער איז געווען ביים נייטרער דינער דער הויפט רעדנער.
נעם אפיר די בילדער פון די נייטרער דינער...
|
|
|
|
| נשלח ב-9/8/2004 09:52 |
|
| |
תודה לכולכם תזכו למצוות. עזרתם לי מאוד!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|