| נשלח ב-9/8/2004 00:48 |
|
| |
בקרוב: האתר של מד"א-דן עולה לאויר
זה מגיע!
אחרי תקופה ארוכה של הכנה, זה עומד לקרות!
עבדו על זה ועדיין עובדים על זה וימשיכו לעבוד על זה כל העת!
מה? מה זה יכול להיות?
עוד משהו שיהיה של כולנו!
עוד משהו שנוכל בו לשתף בו אחד את השני!
טוב, למה שנמתח אתכם...
שימו לב! אני עומד לגלות לכם את זה...
אתם יושבים על כסא, תחזיקו חזק!
אז ככה:
אתר האינטרנט של "מד"א – דן" עומד לעלות לאויר!!!
כן, קראתם נכון!
לא חשבתם על זה, אה?
אבל ידידנו היקר והמסור לפעילות הצלת חיים, המוקדן המתנדב מר דני שמואלי, עבד עובד ויעבוד על זה קשה, ובקרוב ממש... כן, בקרוב ממש אנו נזכה לחזות בפרי מעשי ידיו.
מה יהיה שם? – אתם שואלים!
ידעתי שהשאלה הזו תבוא, אז שימו לב!
אני ממש לא הולך לגלות לכם, כדי שבכל זאת יהיו לכם הפתעות.
אבל כפי שאתם וודאי מתארים לעצמכם נוכל לקרוא הדרכות מקצועיות, להתרשם מפעילות של החברים – העובדים והמתנדבים כונני מד"א-'הצלה', לאחל מזל טוב בשמחותינו, להוודע על תאריכים של השתלמויות ולחילופין ערבי הווי וגיבוש, ועוד.
בנוסף, מוקדשת פינה מיוחדת לזכרם של החברים הנעדרים ז"ל.
די! זהו! כבר כתבתי יותר מדי..
חכו ותראו!
כי כפי שאתם מכירים את דני היקר, הוא אחד שעושה את הכל עם כל הלב. מסור למד"א, מסור לנו, מסור לכל המטרות שתורמות להצלת חיים. אז תסמכו עליו שבעז"ה הוא יעשה משהו ע-נ-ק!
רק אל תכססו לגמרי את ציפורניכם... התאזרו בסבלנות!
ולא נשכח לאחל!
דני, שיהיה בהצלחה גדולה! כולנו בציפיה דרוכה...
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-12/8/2004 19:30 |
|
| |
שלום לכל החברים,
ראשית, רציתי להודות על האיחולים הלבביים.
שנית, הצוות המקים את האתר הינו צוות של כמה אנשים- ציפי הראל "הבנאית" ונושאת במרב הנטל, ירון חתוכה, ערן פרידלנדר ועוד אנשים שמצטרפים לצוות בכדי למלא באתר תוכן ועניין, למשל בוריס ממחלקת הדרכה, עו"ד חגי אדורם (שמתנדב בתל-אביב) שנותן לנו נקודת ראיה נוספת על עניינים שרק עורכי דין ויודעי סוד יודעים ועוד.
אני בסה"כ חלק קטן מהצוות הנכבד.
אז, האתר באמת נבנה, וכמו שנכתב או-טו-טו הוא באויר, אני מקווה שכולנו נמצא בו עניין וישמש אותנו כאתר בית לעדכונים שוטפים, לבקשות, לתגובות, לשאלות לגלריות התמונות, סידורי העבודה, כתבות ועוד.
אני מבטיח לפרסם כאן את הכתובת בבוא היום.
אז עד אז-
כמו שיפתח חותם "תזהרו שם בחוץ" ושבת שלום-דני
|
|
|
|
| נשלח ב-16/8/2004 00:42 |
|
| |
דני שלנו!
תודה. תודה על כל העשיה הפורייה שלך ושל כל הצוות.
מסור לכולם בשם כולנו את ברכותינו להצלחה מרובה.
ודבר נוסף, שתדעו לכם ש"שם בחוץ", כולם מחכים בקוצר רוח...
נכפול שוב את ברכותינו לברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|