בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

רצח בבית ישראל -י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/8/2004 22:12 לינק ישיר 
רצח בבית ישראל -י-ם

יהודי חרדי כבן 60 נרצח הערב בדירתו ברחוב שערי פינה בבית ישראל (זה ממש ליד סאטמר-יואל)עדיין אין פרטים נוספים



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/8/2004 23:30 לינק ישיר 

ברחוב שערי פינה בשכונת גאולה שבירושלים נמצא אדם דקור במצב קשה בתוך דירה נעולה. למרות מאמצי ההחייאה הארוכים נקבע מותו.

כוננים של מד"א- "הצלה" הגיעו למקום תוך זמן קצר מאז קבלת ההודעה במוקד מד"א. כונן שמצא דלת נעולה ביקש דרך המירס של "הצלה להזמין כיבוי לפרוץ את הדלת שהיתה נעולה.
כח של כיבוי שהגיע למקום במהירות פרץ את הדלת הנעולה והכוננים מצאו בדירה את הנפגע כשהוא שוכב דקור בכל חלקי גופו ומחוסר הכרה.

לאור העובדה כי הנפגע היה אדם כבד מאד, צוות מד"א "הצלה" וכיבוי ניסו במשך שעה ארוכה לחלץ את הנפגע דרך אחד החלונות בדירה. לאחר החילוץ המורכב המשיכו החובשים במאמצי ההחייאה אולם לאחר מאמצים רבים נקבע מותו.

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע . יתכן ומדובר בשוד.


עדכון הצלה ישראל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2004 01:52 לינק ישיר 

ירושלים: גבר נדקר למוות בשכונת בית ישראל


כוחות ההצלה הוזעקו הערב לשכונה בעקבות צעקות שנשמעו מאחד הבתים. גבר פצוע אמר להם: "שודדים דקרו אותי" והתמוטט. מאוחר יותר מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה, ומתמקדת בכיוון פלילי

אפרת וייס

גבר יהודי בן 49 נמצא הערב (יום ב') מת בדירה לאחר שנדקר בכל חלקי גופו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. כל כיווני החקירה נבדקים, אך החוקרים מתמקדים בכיוון הפלילי וסבורים כי מדובר בשוד.
בסביבות השעה 20:30 בערב, הזעיקו אנשי שכונת בית ישראל בירושלים את המשטרה ומד"א, לאחר ששמעו צעקות מאחד הבתים.
כאשר הגיעו כוחות ההצלה והביטחון למקום האירוע ברחוב שערי פינה, הספיק הגבר הנדקר לספר להם: "שודדים דקרו אותי, דקרו אותי" והתמוטט. חובשי מד"א החלו לטפל בפצוע, אך הוא נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.
כוחות כיבוי ואנשי זק"א שהגיעו לדירה התקשו לחלץ את גופתו של האיש בשל משקלו והעובדה שהוא גר בתוך "כוך" בדירת חדר. בסופו של דבר חולץ האיש דרך החלון. גם חוקרי מז"פ של המשטרה וזק"א הוזעקו במקום, יחד עם קצינים מטעם מפלג המיעוטים במשטרת ירושלים.
המשטרה סגרה את זירת הדקירה לאחר שעשרות סקרנים התקבצו במקום. החקירה נמשכת במפלג התשאול ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2960865,00.htm



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/8/2004 02:01 לינק ישיר 

מדובר באדם חילוני .ולא חרדי כמו שכתבתי לעיל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/8/2004 22:41 לינק ישיר 

די גאנצע סיכסוך איז געווען וועגן ארום 10$ ארויף 10$ אראפ בערך.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/8/2004 23:37 לינק ישיר 

דזבוי.הכרת אותו ?

הוא נהג ללכת עם מכנסיים קצרות .רגליים מלא שערות .שמן .הלך עם גופיה... וכו'
הכרת?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/8/2004 23:45 לינק ישיר 

לא

ישך תמונה אולי ממנו

תוקן על ידי - jewboy - 11/08/2004 23:54:34



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/8/2004 00:50 לינק ישיר 

אני מנסה להשיג .ברגע שיהיה לי אני יכניס בעזהשי"ת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > רצח בבית ישראל -י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext