אמש: "... נמסר על פיצוץ בת"א..."
אמש (17/08/04), בחצות הליל, נמסר למד"א אזור דן על פיצוץ ברח' ד"ר אלי תבין בת"א ליד המשתלה (באזור בית העלמין קרית שאול).
בהתאם לנוהל, יצאו למקום כוחות רבים.
כונני מד"א –'הצלה' שהגיעו למקום, יחד עם אמבולנס דן 40, דיווחו כי במקום לא נמצא דבר.
בהמשך התברר, כי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי, במהלכו הושלך רימון על רכב נוסע – ללא נפגעים ב"ה.
המשך בשורות טובות!
|
|