בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: נפילה מגובה ברח' המעפילים בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/8/2004 13:57 לינק ישיר 
אמש: נפילה מגובה ברח' המעפילים בב"ב

אמש בשעה 00.40, התקבלה קריאה על נפילה מגובה עם פגיעת ראש ברח' המעפילים (בני אברהם) בפרדס כץ - בני ברק.

כונני מד"א-'הצלה' (גרוניך, לוינשטיין, שלומוביץ, קורח ומוסקט) שהגיעו למקום, דיווחו למוקד כי מדובר בכבן 40 , שיכור, שנפל במדרגות, מעורפל הכרה. מכיון שהרחוב הוא ללא מוצא, והכניסה אליו היתה קשה, התבקש צוות הנט"ן (אייל דור, אולג שימנסקי וד"ר ולרי) להמתין ברח' ז'בוטינסקי והנפגע הוצא אליהם.

לאחר טיפול אינטנסיבי של צוות הנט"ן, חזר הנ"ל להכרתו, והוא פונה יציב המודינמית לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: נפילה מגובה ברח' המעפילים בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext