ברכות לעמיתנו - "הצלה אשדוד"
ברכות חמות ואיחולים לבביים לעמיתנו היקרים כונני מד"א - מתנדבי "הצלה אשדוד", לרגל הענקת ציוד רפואי ומערכות קשר לכ-50 חברים נוספים שנטלו על עצמם את משימת הצלת חיים.
יהי רצון, שהשימוש בציוד ייעשה רק לדברים חיוביים ומשמחים, ותראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.
"אחותנו את היי לאלפי רבבה"!
|
|