בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לעמיתנו - "הצלה אשדוד"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/8/2004 15:48 לינק ישיר 
ברכות לעמיתנו - "הצלה אשדוד"


ברכות חמות ואיחולים לבביים לעמיתנו היקרים כונני מד"א - מתנדבי "הצלה אשדוד", לרגל הענקת ציוד רפואי ומערכות קשר לכ-50 חברים נוספים שנטלו על עצמם את משימת הצלת חיים.

יהי רצון, שהשימוש בציוד ייעשה רק לדברים חיוביים ומשמחים, ותראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.

"אחותנו את היי לאלפי רבבה"!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לעמיתנו - "הצלה אשדוד"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext