בתחילה שאלת כחובשת. קבלת מענה, ולאחמ"כ הערת שעדיין אינך חובשת. קבלת על כך שוב מענה, ואז נאמרו משפטים שאינן ראויים. הדבר היה נראה כהקנטה בעלמא, על-כן נקטנו בצעד המתבקש.
בכל אופן, אם את אכן מתכוונת ברצינות, אז ראשית, קבלי את התנצלותנו. שנית, היום יש לנו תשובה נהדרת בשבילך – הכנסי נא לאתר מד"א-דן (שאת כתובתו תוכלי לקבל באשכול עוגן שבראש הפורום), בטוחים אנו כי שם תמצאי מענה לשאלותייך.
בהצלחה בהמשך הדרך!
|
|