ת.ד. קשה במחלף בר-אילן
עם אור ראשון של יום שישי, התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה בכביש 4 (גהה) מתחת לגשר בר-אילן.
החבר ר' אלעזר קליין שסיים באותן דקות לטפל ולסייע לצוות נט"ן במקרה של בצקת חריפה בבית אבות ויז'ניץ (ברח' דמשק אליעזר בב"ב), מיהר לצאת לאירוע, והוא מספר:
"עוד לפני שהתקבלה ההודעה בביפר, כבר הוציא אותי בקשר החבר יעקב יוזשעף (שכידוע משרת את מוקד אזור דן מדי ליל שישי יחד עם החבר דוד סנדרס).
מיד עם בואי למקום, גיליתי רכב שהתנגש בגדר ההפרדה בין הכביש המהיר לכביש הפנימי. הקינימטיקה היתה קשה. בעודי ניגש לרכב, דיווחתי לאחור למוקד על מיקום מדוייק, ועל כמות ומצב נפגעים (שבעקבות הקינימטיקה הוגדר בינוני-קשה). בעודי מזהה את גורם התאונה (ריח אלכוהולי חריף), החילותי בהגשת העזרה הראשונית, כשאלי מצטרפים צוות אמבולנס ונט"ן ירקון שהגיעו למקום.
לאחר הטיפול שכלל עצירת שט"ד מהגפיים וקיבועים, פונה הנ"ל ע"י הנט"ן לחדר הטראומה במיון תה"ש".
שעה וחצי. זה מה שהקדיש אלעזר קליין באותו לילה לשינה, לאחר עמל יום של 12 שעות רצופות. וזאת, למרות שלא הוא היה תורן.
"מה אעשה", הוא אומר, "הביפר רטט וזמן קצר לאחמ"כ מצאתי את עצמי ברכב בדרך למקרה".
אלעזר קליין, כבר אמרנו?
 |
|
|