בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאומים: הראשון בחניון ואחותו בחדר לידה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/8/2004 16:53 לינק ישיר 
תאומים: הראשון בחניון ואחותו בחדר לידה

בבית החולים סורוקה, נולדו זוג תאומים, כשהראשון נולד במגרש החנייה, ואחותו בחדר לידה.

תושבת ערד, נעמי מליאני בת 28 שחשה צירי לידה הזעיקה מונית ונסעה לבית היולדות בסורוקה. כאשר הגיעו לשערי בית החולים כעבור 20 דקות, חשה כי התינוק עומד להיוולד לאחר שהיתה לה 'ירידת מים'. צוות מיילדים הוזעק לחניון בית החולים לעזור ליולדת. המיילדת הראשית לילי אקרמן סיפרה לכתבנו משה פריאל כי כאשר הגיע הצוות הבחינו כי הלידה החלה וראש התינוק החל לצאת. לדבריה: "המצב היה מאוד מסוכן גם התנאים היו תנאי שדה, היתה התקהלות גדולה של סקרנים וחוסר פרטיות".

לאחר לידת התינוק הראשון הוכנסה האשה לחדר לידה וצוות אחר בראשותו של מנהל המחלקה ד"ר באשרי ביצע את הלידה השנייה שבה נולדה בשעה טובה בת. נמסר כי הבן הבת והיולדת נמצאים במצב טוב .

מזל טוב!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאומים: הראשון בחניון ואחותו בחדר לידה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext