נשלח ב-22/8/2004 21:29
אמנם על האוטובוס כתוב "ישיבת יטב-לב דסאטמר" אך הוא משמש בעיקר לנסיעת תלמידות "בנות א"י" דסאטמר.
נשלח ב-22/8/2004 21:40
אויף וועלעכער גאס איז דאס געשען?
נשלח ב-22/8/2004 21:43
זה היה בכביש רמות .זה נקרא שדרות גולדא (ע"ש ה"צדקת" הידועה .....)
נשלח ב-22/8/2004 23:32
עס שטייט טאקע אויפ'ן באס ישיבת יטב לב סאטמאר,אבער עס איז שוין לאנג פארקויפט געווארן פאר א פרעמדע מוסדות, אין עס באלאנגט בכלל נישט פאר סאטמאר.
נשלח ב-22/8/2004 23:52
יוסף אכן אתה צודק. אבל הוא עדיין מסיע את התלמידות של סאטמאר .אני רואה אותו כל יום ביחזקל פינת אבינועם ילין !
נשלח ב-23/8/2004 01:16
לא ידוע לי מזה,אבל אברר זאת.
נשלח ב-24/8/2004 23:49
די באס באלאנגט יא פאר סאטמאר, נאר וואס? סאטמאר האט עס ארויסגעליסט פאר איינעם און יענער מאכט טריפס פאר קינדער.
יענער האט עס שוין איבער צוויי יאר און סאטמאר איז נישט מער פאראנטווארטלעך וואס עס גייט פאר מיטן באס, זעהט דער אחראי האט נישט אנגעפילט וואסער אינעם רעדיעיטער אדער האט ער נישט קעיר גענומען ווי עס ברויך צו זיין.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.