שגריר בריטניה מצדיע ל"הצלה" גוש-דן
שגריר בריטניה מר סימון מקדונלד התארח אתמול (23/08/04)בבני ברק, ובמסגרת ביקורו התרשם עמוקות מפעילותם הנפלאה של מתנדבי "הצלה" גוש-דן.
השגריר החל את ביקורו בעיר בלשכת ראש עיריית בני ברק הרב ישכר פרקנטהל, המשיך בסיור בישיבת פוניבז', משם פנה לאירוע קבלת פנים שערכה לו יחידת זק"א מחוז ת"א.
לאחמ"כ פנה להתרשם מפעילותם של מתנדבי "הצלה" גוש-דן המצטיינים במהירות תגובתם ומקצועיות הטיפול. השגריר האורח בחר לעשות זאת ברחובה של עיר - "כדי לראות מקרוב את הכלים באמצעותם הנכם ראשונים בכל מקום" – כדבריו.
הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל "הצלה" גוש-דן שקיבל את פניו בראש קבוצת מתנדבים נבחרת, הציג בפני מר מקדונלד חלק מצי האמבולנסים ויחידת האופנועים להצלה מהירה, וסקר בפניו את הפעילות רבת החשיבות של המתנדבים המקצועיים המשמשים כזרוע הארוכה של כונני "מגן דוד אדום", ומגשרים על פער זמן יקר עד לבוא האמבולנס או הנט"ן, ובכך נזקפים לזכותם מקרים רבים של הצלת חיים ביממה, שכוללים טיפול רפואי מקצועי לחולים ונפגעים באירועים שבשגרה, וכן טיפול בנפגעי אסונות ופיגועי טרור.
הרב שלומוביץ אף ציין בפניו את הכשרתם הגבוהה של המתנדבים, שביניהם מצויים חובשים בכירים רבים ואף פאראמדיקים, ואשר בעצם היותם פרוסים בכל אזור גוש-דן, נותנים הם מענה מהיר וטיפול מקצועי בכל מקרה חירום רפואי.
השגריר האורח שהתרגש עד מאד למשמע הדברים, הודה למנהלי הארגון על המפגש הבלתי אמצעי עם מתנדבי הארגון על ציודם המקצועי, וביקש להיות שותף לפעילות המבורכת של מתנדבי "הצלה" גוש-דן.
צילום: עוזי ברק
 |
|
|