ברכות ואיחולים לחבר הפרמדיק יאיר חוברה
ברכות חמות ואיחולים לבביים לחברנו הפאראמדיק מר יאיר חוברה (מתחנת ר"ג), לרגל קבלת התפקיד הרם כמנהל קופת חולים "לאומית" במחוז רחובות.
ברכותנו מלב אוהב: ראה ברכה בכל מעשי ידיך, שמש ההצלחה תמיד תאיר לך את פניה, ותמשיך תמיד להיות מן המועילים לכל אדם.
בהזדמנות זו נשגר צרור ברכות נוסף גם ליאיר וגם לארגון מתנדבי "הצלה" גוש-דן, לרגל הצטרפותו של הפאראמדיק יאיר כחבר מן המניין בין שורות מתנדבי "הצלה" גוש-דן – "כדי שאני לא ישכח את החומר" – כדבריו.
אז למי שרוצה לדעת, יאיר חוברה מצטרף לקבוצת גבעת שמואל.
בהצלחה בכל התפקידים ובכל תחומי החיים!
|
|