בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פעולת "הצלה" של כבאי ע"י שיחת טלפון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2004 16:50 לינק ישיר 
פעולת "הצלה" של כבאי ע"י שיחת טלפון


קצין כבאות מעפולה הציל את חייהם של סבתא ונכדה, שנלכדו בלהבות דירתם, באמצעות תושיה יוצאת דופן ושיחת טלפון.

בשעות הבוקר התקבלה במוקד שרותי הכבאות עמק יזרעאל הודעה על דירה שעולה באש בקומה שלישית בבנין מגורים במגדל העמק. למקום חשו שלושה צוותי כיבוי אש ממגדל העמק ועפולה כשקצין המבצעים של היחידה, להב מיקי כהן, מפקד על הפעולה מחדר המבצעים בתחנת עפולה.

בעוד הכוחות עושים את דרכם לזירת האירוע שוחח להב כהן עם הסבתא, עליזה ביטון בת 50, שלא היתה באותו חדר בדירה שבו שהה נכדה, מטר ביטון בן השנה חודשיים, ובאמצעות הטלפון הנייד הדריך כהן את הסבתא איך לחצות את הפרוזדור אפוף העשן ולהגיע לנכדה שחייו עמדו בסכנה.

"האישה הייתה בהיסטריה וברקע שמעתי צרחות של תינוק", סיפר כהן ל-NRG מעריב. "ביקשתי ממנה להירגע, לפתוח חלון, לכסות את פניה במגבת רטובה וללכת כפופה דרך העשן הסמיך עד לחדר של הנכד ולהוציאו משם".

"רגעים של חרדה"

הסבתא הזעיקה למקום את בן השכנים והעבירה לו את הוראותיו של כהן. הנער ביצע את המשימה, חילץ במהירות את הנכד מהחדר והוציאו מחוץ לדירה. בינתיים הגיע למקום צוות הכיבוי, שהוציאו את השלושה אל מחוץ לבנין הבוער.

"היו כמה רגעים של חרדה גדולה", סיכמה סבתא עליזה את האירוע. "לא ידעתי מה לעשות, הכל היה מלא עשן. אני מודה לקצין הכבאות שנתן לי כוח והרגיע אותי ולבן של השכנים שהיה לו אומץ להיכנס ולחלץ את הנכד שלי מהחדר".

הנכד, שסבל משאיפת עשן, נלקח לטיפול רפואי ונמסר שמצבו מוגדר קל. הסבתא לא נפגעה. מחקירה ראשונית עולה שסיבת הדליקה היא כנראה פיצוץ של נורת תאורה במטבח.

(מעריב)

"על ניסיך שבכל יום עמנו"...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פעולת "הצלה" של כבאי ע"י שיחת טלפון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext