בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בוש אדער קערי- פאול

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/9/2004 21:36 לינק ישיר 

כאפט אריין, נוצט אויס אייער זכות בחירה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 06:25 לינק ישיר 

בוש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 06:14 לינק ישיר 

THE POLL IS NOW CLOSED

AND THE WINNER IS
?

תוקן על ידי - majyar718 - 19/09/2004 6:18:38



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 07:45 לינק ישיר 

נייטראל איז מכובד צוזאם ציילען אין כורמיזא מיט א טשארט

נייטראל וועט אויך מעלדין ווען מהייבט אהן א נייע פאהל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2004 21:07 לינק ישיר 

רעזולטאטן ביז יעצט.

בוש 23

קערי 9

נעידער 0

נישט באשלאסן 3

די פאול ווערט געשלאסען, (דער מנהל ווערט געבעטן צו שליסן די אשכול, און עפענען 2-3 טעג נאך יו"ט), אי"ה נאך סוכות וועלין מיר עס צוריק עפענן, יעדער וועט קענן שטימן נאכאמאל ביז צווי טג פאר די וואלן.

ביז דערווייל האטס מיר א גמח"ט וחג כשר ושמח.

לאמיר אז ביז דעמאלס וועט נישט בוש און נישט קערי זיין פרעזידענט, נאר והיתה לד' המלוכה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/9/2004 22:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/9/2004 08:40 לינק ישיר 

נייטעראל אין כורמיזא

job well done



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בוש אדער קערי- פאול
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 סך הכל 5 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.