ת. ד. או אירוע דקירות?
ביום ראשון בשעה 22.40, התקבלה קריאה על חנק של ילד בן חודש ברח' אורליאן בב"ב.
צוות אט"ן ב"ב יצאו למקום מהנה"ז ברח' נפחא. בדרכם לאירוע עברו בקרן הרחובות השומר / רבי עקיבא ושמו לב לעובר אורח המראה להם על רוכב אופנוע ששוכב על הכביש.
תחילה הבינו כי מדובר בת.ד. קלה, ומכיון שמיהרו לכתובת בה נמסר על בן חודש שנחנק, דיווחו למוקד באמצעות הקשר על ת.ד. בהשומר / רבי עקיבא. תגובת המוקד היתה כי ברגע זה מתקבלת קריאה על כך וככל הנראה מדובר באירוע דקירות. האט"ן כבר הספיק להתרחק מהמקום כשהוא ממהר לרח' אורליאן.
תורן המוקד - הקצמ"ש חיים סגל (אחראי מוקד אזור דן) מיהר לדווח על כך במערכת הקשר הייחודית 'דן-הצלה' ובמקביל גם הוציא ביפר כוננים.
תוך שניות ספורות הגיע למקום כונן מד"א-'הצלה' שלומי אילוז שגילה רוכב אופנוע כבן 45 תושב תל אביב שנדקר על ידי רוכב אופנוע אחר שנמלט מהמקום. ככל הנראה על רקע ויכוח.
הנדקר סבל ממס' דקירות בחזה ובגב.
שלומי בסיוע חברים נוספים שהגיעו למקום החל להעניק לו טיפול ראשוני, כשבהמשך חוברים אליו צבי גלעד על האמבולנס הרגיל ולאחמ"כ הפארמדיק יעקב צורף (נט"ן ר"ג).
לאחר ייצוב מצבו ע"י צוות הנט"ן פונה במצב בינוני, יציב המודינמית לביה"ח.
~~~~~~~~
ולמי שמתעניין, ברח' אורליאן מדובר היה בבן חודש ששאף מים בעת רחצה.
כונני מד"א-'הצלה' חיים אדלהייט ואלעזר קליין שהגיעו למקום, מצאו את התינוקת כשהיא רגועה ושלווה, אינה יודעת על מה המהומה, צבע עור תקין ובהאזנה נשמעה כניסת אוויר דו-צידית טובה.
הפאראמדיק צבי עקשטיין שגם הגיע למקום שאל: "יש צורך לעלות?"
במענה לשאלתו הועבר לו הדיווח, הוא ביקש לאחל להורים - גידול קל!
האט"ן הנ"ל בוטל במקום ע"י המשפחה, כשהכוננים ממליצים לפנות לביה"ח לשם מעקב.
המשך בשורות טובות!
 |
|
|