א גוט געבענטשט יאר פאר אלע מיינע ידידים וחבירים פון חדשות אנש און בכלל פון הייד פארק.
(דא איז א בייגעלייגטע שנה טובה קארד)
נשלח ב-9/9/2004 14:37
גם אני מצטרף לברכות הנ"ל,
כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומתוקה,
ובמיוחד לך גו'בוי...
נשלח ב-9/9/2004 15:27
ג'ובוי כל הכבוד
וגם אני בזה לאחל את כ-ו-ל-ם (-למבינים) בשנה טובה ומבורכת עם הרבה אושר ועושר.
שלכם
כורמיזא
נשלח ב-9/9/2004 16:15
להני תריי ידידי הטובים דז'בוי וכרמיזא .
שיהיה לכם שנה טובה ומבורכת .ימלא השם לכם בשנה החדשה כל משאלות לבכם לטובה על הצד היותר טוב ואף מעבר לזה .ותזכו להכתב בספר החיים עם כל כלל ישראל לחיים טובים וארוכים בבריאות טובה ללא שום צער ח"ו .ויהיה לכם פרנסה בהרחבה גדולה ממש .
דז'בוי . תזכה בשנה החדשה לבנות בית נאמן בישראל ויהיו לך בנים ובנות ברוכים (וברוכות)ותראה מהם רוב נחת .
כרמיזא . תצליח בביזנעס .והרבה נחת מהילדים החמודים !.
ולכל שאר אוהבי ושונאי פה בפורום תזכו כולכם לשנה טובה ומתוקה .מה זה מתוקה ???????? דבש..............
ממני הקטן
קעכער
נשלח ב-9/9/2004 16:33
תודה רבה קעכער מגיע לך
נשלח ב-9/9/2004 16:43
גם אני מצטרף לברכות הנ"ל,
כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומתוקה,
נשלח ב-9/9/2004 17:42
כיהודה ועוד בין איך מיר מצרף אנצווינטשען פאר אונזער גאסטגעבער דזשובוי און זיין סגן allnewspic אין הכי נמי און אלע חשובע באזוכער א שנה טובה ומבורכת
זאל קומען א זיס יאר מיט ברכות און ישועות און חדשות אנש מיט היידפארק זאלן זען אסאך נחת תכלה שנה בהיידפארק וקללותיה תחל שנה בהיידפארק וברכותיה